Tuesday, February 23, 2010

__aku dan hidup__

Hmmmmmmmm…..entry kali ni aku nak cite pasal diri aku lak…sesi meluahkan perasaan laa kata kan…hehheheee…
Ni merupakan mggu pertama selepas cuti tahun baru can.huhuhuuuu…dengan cuaca yang amat panas..perit..huhuuuu…sampai tdo pun boleh terjaga sbb nk mnum air.panas sgt kaeadaan di sini.
Minggu ni juga merupakan minggu yang perit untuk aku…huhuhuu…macam-macam masalah aku dapat.sedih gile dadeng rr kata orang….tp aku sabar…tp bila ingat balik aku rasa sebak sgt…huhuhuuuhu..
Ari jumaat lalu….sehari sebelom aku berangkat ke USM ni….aku tiba-tiba merasakan aku nak beli printer..walau niat tu dah ada..tp aku rasa ni adlah tepat untuk aku membeli…mungkin sebab abang aku ada di kampong…so bleh mintain 1….capix nama aku bagi kat die…aku syg laa aku punya print ni…mhal lak tu huhuhuhuuuu….tp bila cuci gambar…print mmg santek…hekhekhek….capix ni aku bw ke pneng…aku rela usung die bawa jauh2…dating sini aku wat printing service…cari duit siket ^,^!!
Huh!! Indah x selalu bersama kita….kebahagian x selalu ingin berdamping dengan kita..petang jumaat tu…caxus aku rosak!!!!demn!!debeng!!mengoks!!caxus atau nama sebenar canon ixus is aku rosak di sbbkan anak buah ku..mmg sedih yg amat..DOWN T.T!!ada yg capix caxus plak rosak…huhuhuhuu
So aku cuba Tanya kat kedai trus untuk repair.kot2 boleh di repair….lagi sekali DOWN!! T.T! x bleh repair ni adik….ni mau hantar kilang juga kasi baiki…sebulan dua u baru boleh dapat balik.ini kilang kL juga mahu hantar.canon.adoiiiiiiiii uncle cina nibg maklum balas.huh!so ape boleh buat…aku balik rumah then aku tido…..cara terbaik lepaskan perasaan.SEDIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!
Baru 3 hari dtg USM…hajat di hati mau cari camera baru..buget rm400 ja.sebab duit dah x de.then final projek dah mula jalan…huhuhuhuuu..tgah hari sebelum aku keluar p cari camera..tiba2 capix wat hal…jeng3…..awat laa sume cam BABI neh!!!!!!!!!!!!!!!!! Tension nyer akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!capix ku dah tunjuk perangai…ERRoR ErRoR huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….. tiba-tiba aku diam n cuba untuk tgk ape masalahnya…tp still gtu juga…tp x pe laa…dugaan.so aku ngan rumete n mimi keluar ke BJ nak servey camera…sume mahal..so down lagi…x beli cam..x leh baiki capix…huk3…mencuba lagi esuk hari…hope everything gonna be ok…dah cukup sedih dah sekarang…aku nak siapkan eseiment org.cari duit lebih.nak tambah beli cam.x nak mntak kat kampong dah.dorang pun dah susah…

Cukup sedih bila sume ni dating satu persatu…ape nak di gembirakan..semua harta kesayangan dah x de ..ya Allah…hnya padamu aku mengadu……
::tersujud..terhenti::

misslissa

No comments:

Post a Comment