Saturday, February 13, 2010

_bercuti_

hehe entry kali ni lak aku nak ucapkan selamat tahun baru cina buat kawan2 cina aku dan kawan2 lain selamat bercuti...

13hb aku akan balik kg bersama sahabat2 aku seperti biasa,,,,kali ni perjalanan kali adalah ke negeri aku negeri cik siti wan kembang...yahoooooooooooooooooooooooooooo!!

cam best ja program ktorang kali ni..melancong di negeri kelantan..so hope sume nyer berjalan dengan lancar...untuk entry seterusnya aku akan cte ape yg akan terjadi di kelantan nnt okey!

kali ni kami bertolak sama2 untuk ke kelantan.bnyak plan yg kami buat hope sume berlaku dengan izin ALlah......

tu jalaa aku nak tulis.tggu laa smggu lagi aku akan cte kami di kelantan k..horeyyyyyyyyyyyy!!!

selamat bercuti semua! muah!jaga diri elok2....

misslissa

No comments:

Post a Comment