Saturday, October 9, 2010

~contest senyuman maneh~



hah!! 1st time nak join contest ni hahhaaaa....saja nak suka2 na support kawan2....
contest ni di buat oleh anis.....dah lama dia aktif blog...aku ni budak baru je...nak menconteng2 pun x berapa nak renti oke~heheheee

about this contest laa kan ::

dianjurkan




tarikh tutop
10-10-2010
(aku rasa sheikh muzaffar kawen pada tarikh ni)



hadiah
topup rm30 hengget!!
hah dia kan tauke topup..so no problem laa kekekekee
sape2 nak tpup leh ke bilik dia di h34 oke (promote)

-

-

-

-

-

-

so ni laa gambar yang aku pertaruhkan selepas di tag oleh ewan sappy

-

-

-

-

-

-

-

-


di edit sepenuhnya oleh aku ^_^!!


meh aku cite siket pasal gambar ni k...
ni adalah gambar masa 1st meting MPDCG dengan ahli2 baru untuk sidang 2010/2011..
yang pakai tudung hitam tu adalah mantan2 MPD untuk sidang lepas...dah konvo dah dorang...wati n sue.
kat belakang yg kecik tu adalah junior baru dalam MPD....kat belakang tu opcoz laa i oke (syarat yang perlu di patuhi)dan juga si anip sepet...adik ku juga....
gambar ni dah cukup senyum dah aku tengok...so aku edit dan pertaruhkan...
so wish me luck oke!!

aku nak tag lagi kat ::



pastu org baru


dan semua yang nak join oke!

daaaaa~~

misslissa

No comments:

Post a Comment