Tuesday, October 26, 2010

~ s3r0nok,gumbi3r4 d4n suk3w~

salam to all...

petang tadi aku tolong rumete aku siapkan dia punya FYP....
final year projek!!
yang suatu ketika dulo pernah membunuh hidup ku....
membuatkan diri dalam ketensionan yang melampau dan ketaksuban yang x terfikir!!!
tp aku dah lepas...walau dapat cukup2 makan...syukur laa...
x sanggup untuk hadapi untuk sekian kali...
terima kasih je laa oke~~
MySpace

ok rumete aku wat promotion untuk cermin mata...
nice gak laa....dah blur2...aku bg je idea tu..
suh dia usaha cari then dapat laaa...lega dia
syukur sangat2!!
MySpace

so petang tadi maka bermula lah misi2 kami....
hahahhahhaaaaa.....
paling membanggakan adalah model kami!!
memang superb!!!
thank noxs!
nak tau sape...tggu pict yang akan menyusul
mesti terkejut!!
MySpace

so td berjalan lah kerja2 shoot gambar...
untie tu pun best laa
x de cerewet pun.....
model pun oke je...
cam2 gaya dia wat....
MySpace

model siap bawa 1 beg baju........
hah mampu cam gitu???
pastu yg bersangkut x payah cakap ler....
macam nak pindah bilik uols~~
MySpace


dah siap kitorang isi perut yg lapo...
seharian x makan...
lapo giler!!
thnx rumete belanja pizza...
enak sangat!!
sakit perut nak habiskan....
MySpace

dah siap kami semua pulang....
that all~



misslissa

No comments:

Post a Comment