Thursday, August 12, 2010

~BERPUASA~

jumpa lagi untuk pagi2 buta ni...
salam uols....ngantuk mak noxs~~
mampu ko?? (ayat ewan)

pepagi ni x tau laa nak cerita ape...ni dah masuk hari ke dua berpuasa...suka sgt uols....
masuk tahun ni dah ke4 aku berpuasa di pneng....hari raya je kat rumah....
semua masa aku di pneng ni...org kampung pun aku x kenal..ye laa aku ni bukan jenis suka berjalan rumah2 org...hehheheeee...
aku lebih suka duk rumah...dengan keluarga dan anak buah aku je...tu laa hidup aku...

hah uolss dah niat puasa ke belom.....meh2 niat nant lupa plek~~~
نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ أَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى
bila dah puasa ni...teringat lah kenangan dulo.....sedih laa....
semua member2 dah grad dah.....x de lagi dah yg riuh rendah....
dulu sahur ada je pepagi datang ketuk pintu bagai nak roboh hahahhaaaaa...
merajuk x berbuka sama2....
makan lauk yg sama....
macam2 kenangan lah ada....hehheheee....
ni aku nak tunjuk laa member2 aku yang dah habis blaja dah...tggu nak kawen je uols hahahahaa.........

dari kiri :: fidza~sal~wati~mimi~sue

ni geng art :: depan dari kiri..bad~sai~along
dari belakang kiri..amin~aku~teha n last kat belakang tu kak sel

sebenarnya entri untu meluahkan rasa rindu....uwaaaaaaaaaaaaaaaa..uwaaaaaaaaaa
miss u olss......


miss.lissa

No comments:

Post a Comment