Friday, August 27, 2010

~sakit jiwa~




salam all....

lama aku x menconteng arang kat blog aku ni kakkakaaa..
biasa laa i bixi oke~~

hope understang~~

kali ni nak conteng pasal sakit jiwa....banayak aku tengok sekarang orang dah sakit jiwa!!
oh demm!!

takut untuk aku hidup di dunia sekarang...orang nampak je waras tap sebenarnya sakit dowh!!

x caye???~

korang tgk laa sekarang....
ape ke jadah si bapak p sembelih anak??besar sangat ke dosa anak tu buat sampai kena sembeleh??opkoz org tu sakit kan..

pastu menjadik2 jadik lak buang anak merata2...uols....nak mak ajar macam mana pakai kondom ke???!!

ps::kondom ada banyak perisa uols~~~ :p




thank 4 hencik google lagi ^_^

bukan nak menggalakan zina...tapi ape korang buat tu dah tambah lagi dosa..
antara dosa2 besar adalah zina..pastu korang membunuh plak..tu pun dosa besar...
uolss x nak masuk syurga kew???
manusia sekarang lebih hina dari binatang kan...sedih aku tgk T_T~~

tq for hencik google 4 this pict

uols x kesian ke mak ayah korang??kesian dorang uols...

tu la tanda2 kiamat...banyaknya pembunuhan..anak2 haram..huhuhuuu
takut uols.....amal x cukup lagi...

so korang pk2 laa kalo nak buat sesuatu tu.....baik sesalkan dulu sebelom semuanya dah terlambat uols~~~

salam amal untuk semua ^_^


misslissa

No comments:

Post a Comment