Thursday, August 12, 2010

~bosan~

hah baru post entry dah nak pos lagi kakkakaaaa...
aku nak cte pasal konvo ke 42...
semua kawan2 aku dah grad...tggl aku je...insyAllah tahu depan....
di sebab kan aku x konvo lagi..maka dengan kuasa veto kuasa nuklear dorang...
dorg telah bpakat untuk mendera aku.......uwaaaaaaaaaaaaaa

aku x kira balek raya nnt aku nak report kat emak aku...baru padan muka dorng hahahaaa..
untuk hari bersejah dorang tu aku dah di tugas kan jd guru foto x bertauliah untuk mereka...
ape????korang cakap best???x kose mak nyah~~~

melayan dorg ke sana ke sini...tp tu laa masa2 terakhir untuk aku dengan dorg,,,,huhuhuuu
miss u!!!

aku ni dah jadi anak itik...biasa laa dorngkan mak2 itek yg voge da vast~~~
so aku ni dari usm sampai ke padang kota dorang bergambar....penat mak~~~

nnti aku upload pict dorg konvo ye uolss....sekarang x leh...ada mak itek bnyak lak songeh x bagi in kan gambar hahhahahaaaaa


miss.lissa

No comments:

Post a Comment