Sunday, August 15, 2010

~konvo dengan mereka~

hari ni kau nak cerita konvo USM ke42...ramai dah kawan2 aku dah grad....
suka hati dah dorang dah bleh pgg segulung ijazah...
bangga mak noxs~~

sekarang tunggu aku nak habiskan ape yang blom habis je lagi hehheee..
nak pgg ijazah gak walau dah pgg...tp x best laa kalo bkn hak milik sendiri...ye x uols???

ok seronok laa tgk dorg konvo..tapi yang penat aku laa....
ye laa noxs...mahu x nyer....bergambar sakan laa....
aku ni macam anak itek je...ikot kemana dorg nak g...
sampai padang kota pastu bleh plak 'makan langsat' kat tgh2 komtar tu hahahaaa.....

so aku ucapkan tahniah laa buat korang...
nak tgk dorg posing x??
mmg best...aku sbgai fptpgher x bertauliah je kekekekkekeeeeee

ni my kembar...wati ^_^

ni sue dan wati

ni geng ibu peri~~~

snap snap snap

itulah cerita di hari konvo...nak tgk yang lebih2 boleh tgk dalam fesbuk aku ye...banyak kat situ heheheeee...
ni hanya 1 geng je......satu geng dak2 art x dapat upload sekarang....extnal x de....
so tggu konvo part 2 oke...bnyak kisah2 menarik hehehheeee....


misslissa

No comments:

Post a Comment